4. RAZRED

ŠPORTNE URICE

Program dela - Športne urice (1. do 9. razred)

Program dela – Športne urice (1. do 9. razred)

Pripravil sem nabor aktivnosti, ki jih učenci lahko počnete doma, v času, ko ni pouka na šoli. Najboljša preventiva proti virusom je dober imunski sistem – tega boste krepili z zdravo prehrano, gibanjem in s tem, da boste čim več časa zunaj na svežem zraku. Nekaj aktivnosti je bolj za starejše učence, nekaj bolj za mlajše, vsekakor pa je priporočljivo, da se izjava več različnih stvari, kar vsakemu posebej najbolj odgovarja seveda. Stvari se lahko počnejo individualno – vsak sam, lahko pa, kjer je možnost, s pomočjo bratov, sester ali staršev. Verjetno vsega ne boste mogli opraviti, ker nekje potrebujete določene rekvizite, večino stvari pa bo sigurno lahko vsak opravil.

  • Kolebnica – preskoki (sonožni, enonožni, z vmesnim poskokom in brez, z noge na nogo in vse lahko še z vrtenjem kolebnice nazaj). En vrti kolebnico (ali vrv), drugi jo preskakuje (z enim koncem je kolebnica privezana, npr. okoli drevesa, drugi konec nekdo vrti).
  • Hoja, tek v naravi (na dvorišču ali v gozdu – odvisno od možnosti). Tek je lahko tudi s spremembami hitrosti – en del počasi in en del hitro. Mlajši učenci s pomočjo staršev, starejši samostojno, si pri tem lahko spremljate srčni utrip. Kdaj je hitrejši?
  • Kolesarjenje – seveda se spomnite tudi na čelado, mlajši v spremstvu staršev.
  • Poigravanje z žogo (košarka, nogomet, odbojka…). Če si sam, met na koš ali strel na gol, lahko podaje ob zid. Če pa imaš možnost imeti soigralca, si pa lahko v paru podajata ali igrata 1 : 1.
  • Igre z loparji – namizni tenis ali badminton.
  • Tek zunaj lahko hitro privede do lovljenja, lahko tudi skrivanja, seveda potrebuješ partnerja za to.
  • Igranje v peskovniku (predvsem za mlajše, a ne samo za njih J).
  • Raztezne vaje: predklon, zaklon, vaje za raztezanje mišic nog (stegenska mišica, zadnja loža, prepone…).
  • Atletska abeceda (starejši učenci vaje že poznate): skipingi, hopsanje, striga, tek s poudarjenim odrivom, križni korak, joging poskoki.
  • Različni skoki na prožni ponjavi (trampolinu).
  • Pomaganje staršem pri vrtnih opravilih – ja, tudi to lahko pomaga izboljšati kakšne sposobnosti J.
  • Rolanje, kotalkanje (čelada, ščitniki).
  • Škuljanje, balinčkanje.
  • Vaje za razvoj motoričnih sposobnosti – za vse razrede velja, da bomo začeli s testiranji za Športno vzgojni karton verjetno takoj, ko pridemo spet v šolo. Počepi, poskoki, sklece, opora-čepno opora-ležno s poskokom, vaje za moč trebušnih in hrbtnih mišic, šprinti, daljši teki. Lahko kar izvajate vaje iz Športno vzgojnega kartona (starejši učenci bi jih mogli že poznati).

 

Uživajte, lepo se imejte in veliko se smejte.
Goran Sivec