V četrtek, 30.11.2023, smo na šoli ponovno izvedli Bralni tabor. Letošnjega smo posvetili pozitivni komunikaciji med mladimi. Prvi sklop delavnic smo z učenci od 6. do 9. razreda izvedli na omenjeno temo v heterogenih skupinah. Izhodišče delavnice je bila igra vlog, kjer so učenci odigrali vsakdanjo situacijo, ki je bila konfliktna. Sledili so pogovori, izražanje čustev in predlogi za izboljšanje komunikacije. V vsaki skupini so nastali plakati, ki so jih učenci pozneje predstavili svojim vrstnikom na razrednih urah in v okviru rednega pouka.

V drugem delu pa so se učenci vpisovali v delavnice po interesih, in tako je zadišalo po piškotih, oglasili so se stroji v učilnici tehnike, spretne roke so lično izdelovale okraske, knjižne kazalke, žoga za namizni  tenis je poskakovala, voščilnice so nastajale z najlepšimi željami, iz čebeljega voska so nastala darilca z balzamom za ustnice, šivali smo knjižne ovitke … Večino izdelkov, ki so nastali na teh delavnicah, smo naslednji dan ponudili na bazarju in z njimi zbirali sredstva za šolski sklad.

Ob 19.00 smo se vsi skupaj zbrali v zgornji  avli, kjer smo predstavili svoje delo, pridružili pa so se nam še petošolci, ki so do takrat ustvarjali skupaj s četrtošolci.

Nočni sprehod z lučkami je žal odpadel, ker nam jo je zagodlo vreme. Po zasluženi večerji  pa so se učilnice spremenile v sobe, polne blazin, spalnih vreč, odejic, »ninic«, pliškotov, zarohneli so celo »turbo maksimusi«.

Nekateri učenci so v večernem delu pridno bralni na bralnem maratonu, drugi so si ogledali risanko, tretji so se zabavali z družabnimi igrami, četrti so se preizkusili v namiznem tenisu.

Ob času spanja so se pojavila hude težave z nespečnostjo, a smo kljub vsemu do polnoči nekako vsi omagali.

Jutro je prineslo nov dan, zaspan in dišeč po vikendu, a ga je bilo treba še oddelati v šoli. Imeli smo namreč tehniški dan, v okviru katerega smo okrasili šolo v praznične barve.

Bralni tabor ostaja zelo priljubljena dejavnost med mladim, gotovo priložnost za poglobljeno delo, za katerega pri rednem pouku zmanjkuje časa, hkrati pa tudi prostor za druženje, neformalno učenje in kvalitetno preživljanje prostega časa.

Hvala vsem, ki ste sodelovali, tako učenci kot tudi sodelavci.

Mojca Saksida

učiteljica slovenščine

Dostopnost