TEDEN OTROKA je program ZPMS, ki se začne vsak prvi ponedeljek v oktobru in traja sedem dni. Letošnja tema Tedna otroka je »Zakaji in zatoji radovednosti.«

Radovednost pomeni zanimanje za različne stvari. Vodi nas k odkrivanju sveta okoli nas in raziskovanju znanja. Ko smo radovedni, se »aktiviramo« in začnemo raziskovati tisto, kar nas zanima. Z radovednostjo napredujemo, prihajamo do novega znanja, novih izkušenj in spoznanj.

Letošnji ambasador Tedna otroka je Miha Kos, ki pravi, da brez radovednosti človeštvo ne bi preživelo. Radovednost rodi ustvarjalnost, ta pa naprej inovativnost in podjetništvo. Vendar to ne gre čisto samo od sebe. Potrebno je vlagati energijo, ki se ji reče: »USTVARJANJE VARNEGA OKOLJA ZA DELANJE NAPAK«!

Na OŠ Renče vsako leto obeležimo teden otroka in za učence pripravimo zanimive in privlačne dejavnosti, popestrimo pouk, se družimo med razredi ter se skupaj učimo in zabavamo.

Letošnji teden otroka se je začel s kulturnim dnevom v Novi Gorici.  Učenci od 1. do 3. razreda smo se sprehodili po mestu, v SNG smo si ogledali plesno predstavo Janko in Metka ter spoznali zakulisje gledališča, za konec pa smo se zabavali v parku na igralih.

Učenci 4. in 5. razredov so si ogledali Gasilsko postajo Renče in izdelovali plakate.

V torek smo mlajši učenci razmišljali o svoji radovednosti in postavljali vprašanja z vprašalnico Zakaj…. Zbrana vprašanja smo predali starejšim učencem, ki bodo poiskali odgovore in nam jih posredovali. Ogledali smo si otroški animirani film Zakaj je smreka tudi pozimi zelena in v likovni delavnici izdelali skupinski kolaž.

Sredo smo preživeli zunaj, saj so učiteljice pripravile pouk v naravi. Učenci prve triade smo se odpravili po poti ob reki Vipavi. Razdelili smo se v mešane skupine in z učiteljicami na šestih postajah izvajali različne dejavnosti. Bilo je zelo zanimivo in zabavno, saj ni bilo treba sedeti pri mizicah, pač pa smo se učili z opazovanjem in gibanjem: opazovali in razvrščali smo listke, nabirali naravne materiale in jih zaznavali s čutili, sestavljali smo vzorce iz nabranih kamenčkov in vejic, sestavljali slike, se učili orientacije, iskali skrite besede.

Prvošolčki smo začeli četrtek z obiskom knjižnice. Knjižničarka nam je predstavila slikanice, ki so primerne za nas in nas naučila, kako si samo vzamemo knjigo s police. Pogovorili smo se tudi o pravilih obnašanja v knjižnici. Na koncu si je vsak izposodil knjigo po lastni izbiri.

Prvošolčki smo začeli četrtek z obiskom knjižnice. Knjižničarka nam je predstavila slikanice, ki so primerne za nas in nas naučila, kako si samo vzamemo knjigo s police. Pogovorili smo se tudi o pravilih obnašanja v knjižnici. Na koncu si je vsak izposodil knjigo po lastni izbiri.

Teden otroka smo zaokrožili z razstavo izdelkov in z druženjem. Ob zaključku humanitarne akcije zbiranja šolskih potrebščin za otroke iz poplavljenih območij, smo na šolo povabili gospo Rožico Žvanut, predsednico KO RK Renče. Učenci razredne stopnje smo pripravili smo kratko slovesnost, kateri so prisostvovali predstavniki vseh razredov z učitelji in gospa ravnateljica Teja Živec Kavčič.

V škatlah se je nabralo kar precej stvari, ki smo jih skupaj zbrali učenci matične in podružnične šole. Ponosno smo jih predali gospe Rožici, ki se nam je zahvalila in nam zaželela, da bi znali tudi v bodoče prepoznati stisko ljudi in pomagati, saj nikoli ne vemo, kdaj bomo pomoč potrebovali tudi sami.

S pesmijo »Ko si srečen« smo veselo in razigrano zaključili poučen, pester in zanimiv Teden otroka.

Na vprašanje KAJ NAM JE BILO NAJBOLJ VŠEČ V TEDNU OTROKA so prvošolčki odgovarjali:

  • ko smo šli v avlo in je bila proslava in smo peli in smo prinesli potrebščine za otroke
  • ko smo šli v gledališče
  • ko smo si izmišljali vprašanja za velike učence
  • ko smo gledali predstavo Janko in Metka v Novi Gorici in smo šli na velika igrala
  • ko smo šli v naravo k reki Vipavi in se tam učili
  • ko smo risali in rezali drevesa in sestavljali sliko o smreki
  • ko so veliki učenci odgovarjali na vprašanja
Dostopnost